top of page


Η Ελευθερία Δομένικου γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Από μικρή ηλικία κατάλαβε ότι αυτό που απολάμβανε περισσότερο ήταν να κάνει τον κόσμο γύρω της πιο όμορφο και τους ανθρώπους να χαμογελάνε. Έγινε στυλίστα, μετά μητέρα και μετά σχεδιάστρια μόδας. Το 2008 δημιούργησε το brand HALLELUJAH. Εμπνέει και εμπνέεται από τις υπέροχες γυναίκες που ντύνει όλα αυτά τα χρόνια.


-Ποια είναι η πρωινή σου ρουτίνα και πόσο σημαντική είναι για σένα;


Η βασική μου πρωινή ρουτίνα είναι ένας σκέτος καφές, ντους και ... τρεχάλα. Αλλά αυτό προσαρμόζεται ανάλογα. Π.χ. τώρα είναι καφές, γυμναστική, ντους και λιγότερη τρεχάλα. Ή όταν έχω όρεξη ένα πολύ δυνατό πρωινό. Το σημαντικό που δεν αλλάζει πότε είναι ο καφές και το πρωινό μπάνιο. Η επαφή με το νερό το πρωί μου είναι απαραίτητη.



-Πόσο σημαντική είναι για σένα η ψυχική σου υγεία και γιατί;


Πιστεύω ότι η ψυχική υγεία είναι σαν τις ρίζες ενός δέντρου. Αν δεν είναι υγιείς, το δεντρό δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Έχω νιώσει να καταρρέει όλο μου το σύστημα από ψυχολογική πίεση . Είναι εξαιρετικά σημαντική και εξαιρετικά σύνθετη και ευαίσθητη. Απαραίτητη προϋπόθεση για την συνολική υγεία.



-Πώς φροντίζεις να ισορροπείς ψυχικά; Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε βοηθά;


Μάλλον δεν υπάρχει συνταγή για αυτό. Περισσότερο θα έλεγα ότι μεγαλώνοντας, μαθαίνω καλύτερα τον εαυτό μου και αποφεύγω αυτά που την απορυθμίζουν. Η "κιβωτός" της ισορροπίας μου περιλαμβάνει την σωματική άσκηση που μου είναι απαραίτητη όπως και η μουσική, τα όμορφα συναισθήματα που νιώθω με τους ανθρώπους που αγαπώ. Νιώθω την ισορροπία μέσα από την Αγάπη και την Αρμονία.



-Πιστεύεις ότι η ψυχική κι η σωματική υγεία συνδέονται με κάποιο τρόπο; Σου έχει συμβεί να παρατηρήσεις αλληλεπιδράσεις;


Για μένα αυτά τα δυο είναι ξεκάθαρα συνδεδεμένα. Μέσα από την αναζήτηση του σώματος μου, την παρατήρηση και την αποδοχή του, βρήκα δυνάμεις ψυχικές που δεν ήξερα ότι διέθετα. Το σώμα μας είναι μια θαυμαστή απεικόνιση του σύμπαντος που μας εμπεριέχει. Είναι ένας απέραντος κόσμος παρατήρησης, επικοινωνίας, έκφρασης και δυνατοτήτων. Είναι σαν το νερό η ψυχή και το δοχείο το σώμα. Αν είναι καθαρό το δοχείο, είναι καθαρό και το νερό. Τόσο απλά.



-Τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει στρες στην καθημερινότητά σου και πώς το αντιμετωπίζεις;


Στην Αθήνα τα πάντα προκαλούν στρες. Οι δρόμοι, η οδήγηση, οι αγενείς συμπεριφορές, η ανευθυνότητα. Από τα πιο καθημερινά ως τα προσωπικά, οικογενειακά, επαγγελματικά προβλήματα. Συμβαίνουν όλα συνεχώς. Δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε. Άρα μ' έναν τρόπο το στρες είναι μέσα στη ζωή μας. Το αντιμετωπίζω με χιούμορ που είναι ένα δυνατό όπλο, με δημιουργικότητα και εφευρετικότητα, προσπαθώντας να μην πέσω μέσα του. Και όταν ζορίζομαι πολύ, σκέφτομαι πάντα την αναπνοή μου.



-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου τρόποι χαλάρωσης;


Ο διαλογισμός, το περπάτημα στη φύση, το γέλιο με τους φίλους μου, ο ήλιος και η θάλασσα, το καλό φαγητό.



-Μικρές πολυτέλειες που προσφέρεις καθημερινά στον εαυτό σου.


Φυσική διατροφή, φυσικά καλλυντικά, pilates, ανθοϊάματα Bach, κεριά.



-Έχεις δοκιμάσει ποτέ τα ανθοϊάματα Μπαχ κι αν ναι ποια η εμπειρία σου;


Τα ανθοϊάματα τα ξεκίνησα πρόσφατα με την Αγγελική που εμπιστεύομαι και η εμπειρία μου ως τώρα είναι πολύ θετική. Λειτουργούν κατευναστικά στις καθημερινές προκλήσεις και υποστηρικτικά στις αδυναμίες μου. Νιώθω αυτό το μπουκαλάκι πια σαν ένα φιλαράκι μου που με φροντίζει.



-Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί;


Αγαπώ όλες τις εποχές για τις αρετές τους. Ίσως γιατί γεννήθηκα σε αυτή, ξεχωρίζω την άνοιξη για τα λουλούδια της, που τα λατρεύω και τις ευωδιές της, η αναγέννηση της φύσης και συμβολικά η δική μας. Η αρχή που βλασταίνει και ανθίζει τον σπόρο που κοιμόταν όλο το χειμώνα μέσα στο παγωμένο χώμα.



-Τα τιπς σου για μια ήρεμη κι αρμονική μέρα/ζωή.


Καλός ύπνος, χαμόγελο, φυσική άσκηση. Να ζεις, να αγαπάς, να μαθαίνεις.



-Το μότο σου στη ζωή.


Έργα, όχι λόγια.



-Αγαπημένη σου ταινία/βιβλίο/έργο τέχνης.


Είναι τόσα... Να ξεχωρίσω το Ugetsu Monogatari του Kenji Mizoguchi από ταινίες.



Η Όλγα Αβασκαντήρα ζει και εργάζεται στο Αγρίνιο. Αγαπά τα παιδιά και τη θάλασσα. Έχει επιλέξει μια δουλειά που αγαπά πολύ και κάθε μέρα νιώθει ευγνώμων που δουλεύει με παιδιά. Λατρεύει τα ταξίδια, τις βόλτες και τις συζητήσεις με φίλους μέχρι αργά στο μπαλκόνι.



-Ποια είναι η πρωινή σου ρουτίνα και πόσο σημαντική είναι για σένα;


Καθημερινά με το που ξυπνάω πρέπει να πιω καφέ για να νιώσω λειτουργική..πολλές φορές χωρίς καν να πάρω πρωινό!



-Πόσο σημαντική είναι για σένα η ψυχική σου υγεία και γιατί;


Η ψυχική μου υγεία είναι πολύ σημαντική για μένα και πάντα με οποιονδήποτε τρόπο την αναζητούσα στην ζωή μου. Δεν μπορώ

να κάνω οτιδήποτε εάν δεν νιώθω ήρεμη και γαλήνια.



-Πώς φροντίζεις να ισορροπείς ψυχικά; Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε βοηθά;


Κάνω εδώ και 10 χρόνια ψυχανάλυση και τον τελευταίο καιρό γνώρισα και τα ανθοϊάματα Bach που με βοηθούν πάρα πολύ!



-Πιστεύεις ότι η ψυχική κι η σωματική υγεία συνδέονται με κάποιο τρόπο; Σου έχει συμβεί να παρατηρήσεις αλληλεπιδράσεις;


Ακράδαντα πιστεύω στην σύνδεση και στην αλληλεπίδραση της σωματικής με την ψυχική υγεία. Η γυμναστική για μένα είναι μια

μορφή ψυχοθεραπείας που με κάνει να νιώθω καλύτερα όταν δεν είμαι καλά καθώς το ίδιο και η διατροφή.



-Τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει στρες στην καθημερινότητά σου και πώς το αντιμετωπίζεις;


Πάρα πολλά πράγματα μπορεί να με κάνουν να νιώσω στρες καθημερινά. Πολλές φορές με βοηθά πολύ το τρέξιμο γιατί

εκτονώνομαι αλλά και το Rescue που έχω πάντα στην τσάντα μου όταν νιώσω πανικό.



-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου τρόποι χαλάρωσης;


Χαλαρώνω κάνοντας yoga, πηγαίνοντας για τρέξιμο ή βλέποντας μια παλιά αγαπημένη ταινία!



-Μικρές πολυτέλειες που προσφέρεις καθημερινά στον εαυτό σου.


Η καθημερινή μου πολυτέλεια είναι ένας ωραίος καφές και ένα ωραίο μικρό γλυκάκι.




-Έχεις δοκιμάσει ποτέ τα ανθοϊάματα Μπαχ κι αν ναι ποια η εμπειρία σου;


Ναι, παίρνω ανθοϊάματα Μπαχ σχεδόν 7 μήνες και με έχουν βοηθήσει πολύ στην διαχείριση του άγχους μου αλλά και σε

καταπιεσμένα μου συναισθήματα που με πίεζαν.



-Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί;


Αγαπημένη μου εποχή είναι το φθινόπωρο. Μου αρέσει αυτή η εποχή γιατί είναι το τοπίο σαν πίνακας ζωγραφικής!!!



-Τα τιπς σου για μια ήρεμη και αρμονική μέρα/ζωή.


Η γυμναστική, να συνδέομαι ουσιαστικά με τους ανθρώπους γύρω μου, να φροντίζω τον εαυτό μου, να τρέφομαι υγιεινά και να κάνω ψυχανάλυση όταν χρειάζεται.


-Το μότο σου στη ζωή.


Να ονειρεύομαι και να είμαι ο εαυτός μου.



-Αγαπημένη σου ταινία/βιβλίο/έργο τέχνης.


Αγαπημένη ταινία: Pretty Woman

Aγαπημένο βιβλίο: Jane Eyre της Σαρλότ Μπροντέ



Η Άρτεμις Θύμιου ζει στην Αθήνα αλλά ονειρεύεται ένα σπίτι σε νησί για να μπορεί να βλέπει κάθε πρωί τη θάλασσα. Εναλλακτικά, θα ήθελε να ζει στη Ρώμη. Και στις δύο περιπτώσεις θα άνοιγε το δικό της βιβλιοπωλείο. Μέχρι να συμβούν όλα αυτά, γράφει για όσα αγαπά στο marieclaire.gr και κάνει όσα περισσότερα ταξίδια επιτρέπει ο χρόνος και το budget της.



-Ποια είναι η πρωινή σου ρουτίνα και πόσο σημαντική είναι για σένα;


Χρειάζομαι πάντα λίγα λεπτά στο κρεβάτι αφού ξυπνήσω. Συνήθως πετάγομαι έξω από αυτό όταν υπάρχει κάποια σημαντική υποχρέωση ή έχω αργήσει. Από τα πρώτα πράγματα που κάνω είναι να φάω πρωινό και οπωσδήποτε να πιω καφέ πριν πλύνω τα δόντια μου και φύγω για το γραφείο. Στο ενδιάμεσο θα τσεκάρω το κινητό μου για να απαντήσω σε μηνύματα ή για να δω τι συμβαίνει στον κόσμο. Η ρουτίνα μου είναι σημαντική όχι γιατί δεν μπορεί να αλλάξει αλλά γιατί μου δίνει μια αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας. Επίσης, έβαλα με κόπο το πρωινό στην καθημερινότητά μου αντί του σκέτου καφέ οπότε ίσως αυτό να του δίνει μεγάλη σημασία που υπάρχει.



-Πόσο σημαντική είναι για σένα η ψυχική σου υγεία και γιατί;


Θεωρώ ότι η ψυχική υγεία πρέπει να είναι η προτεραιότητα όλων μας. Ευτυχώς μεγαλώνουμε σε κοινωνίες που οι άνθρωποι δεν θεωρούν ταμπού να μιλούν για ψυχικά νοσήματα και έχουμε σταματήσει να εξηγούμε συμπεριφορές λέγοντας απλά “είναι τρελή”. Μεγαλώνοντας δίνω πολύ μεγάλη βάση στο να είμαι καλά γιατί αυτό αντικατοπτρίζεται στις σχέσεις μου και στην καθημερινότητά μου. Δεν τα καταφέρνω πάντα αλλά βάζοντας σε μία τάξη τα πράγματα μέσα μου με βοηθά στο να έχω μια τάξη και σε όλα τα άλλα που είναι πολύ σημαντικό για την ισορροπία μου.



-Πώς φροντίζεις να ισορροπείς ψυχικά; Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε βοηθά;


Υπάρχουν πολλές απαντήσεις σε αυτό γιατί έχει να κάνει και με την εποχή και τη φάση στην οποία βρίσκομαι. Προσπαθώ να κάνω ταξίδια όσο περισσότερο μπορώ γιατί μου δίνει μια απίστευτη αίσθηση ελευθερίας και την πολυτέλεια του χρόνου για να σκεφτώ.Φυσικά, αυτό δεν είναι κάτι που μπορώ να το κάνω σε καθημερινή βάση. Τις μέρες που δεν μπορώ να φύγω, διαβάζω. Όχι απαραίτητα βιβλία. Πολλές φορές βρίσκω ανακούφιση σε άρθρα ψυχικής υγείας στο διαδίκτυο γιατί τα αντιπαραθέτω με τα συναισθήματα που βιώνω. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό για μένα το γράψιμο. Με βοηθά να τακτοποιώ τις σκέψεις μου ή ακόμα και να τις αναγνωρίζω.



-Πιστεύεις ότι η ψυχική κι η σωματική υγεία συνδέονται με κάποιο τρόπο; Σου έχει συμβεί να παρατηρήσεις αλληλεπιδράσεις;


Είμαι σίγουρη ότι συνδέονται παρόλο που είμαι ένας άνθρωπος που τεμπελιάζει στο κομμάτι της άσκησης. Ξέρω πως αν δεν είμαι καλά ψυχικά δεν θα έχω διάθεση να περιποιηθώ το δέρμα μου ή το σώμα μου. Το ανάποδο θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να το παρατηρήσεις: αν σωματικά δεν είσαι υγιής έχει επίπτωση στον ψυχισμό σου. Στη δική μου περίπτωση έχω δει να συμβαίνει το πρώτο γιατί είμαι από αυτούς που υποφέρουν από στρες και συχνά με φέρνει μπροστά από τέτοιες καταστάσεις. Αποδίδω πολλές φορές στο στρες μου τους πονοκεφάλους ή την ενόχληση στο στομάχι.



-Τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει στρες στην καθημερινότητά σου και πώς το αντιμετωπίζεις;


Το στρες είναι το μεσαίο μου όνομα. (Γέλια.) Συνήθως στρεσάρομαι όταν είναι γεμάτο το πρόγραμμα μου από υποχρεώσεις και προκύπτουν νέες που προσπαθώ να χωρέσω είτε είναι σημαντικές είτε ασήμαντες. Κάποιες φορές βέβαια οι εκκρεμότητες που έχω στη λίστα μου δεν είναι απαραίτητο να γίνουν από μένα -έχω την τάση να προσφέρομαι όταν κάποιος χρειάζεται βοήθεια- ή απλά είναι αδύνατον να γίνουν. Δεν μπορώ να είμαι ταυτόχρονα σε δύο μέρη. Αυτό που είναι η αρχή για κάθε κρίση στρες που βιώνω είναι η υπερανάλυση των καταστάσεων και πολλές φορές και η μεγέθυνσή τους μέσα στο κεφάλι μου. Το ότι μπορεί να μίλησα απότομα στο τηλεφώνημα με την αδερφή μου θα με κάνει να σκέφτομαι ότι μπορεί να την στεναχώρησα άρα αυτό με κάνει κακή αδερφή και πολύ εύκολα η σκέψη αυτή να ξεφύγει στο κεφάλι μου. Βέβαια τώρα που με ακούω να το λέω, μήπως αυτό κρύβει λίγο έλλειψη αυτοπεποίθησης;



-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου τρόποι χαλάρωσης;


Θα μου άρεσε να απαντάω σε αυτές τις ερωτήσεις με κάποιο ψαγμένο πρόγραμμα γυμναστικής αλλά δεν έχω φτάσει ακόμα εκεί. Βρίσκω, λοιπόν, πιο πεζούς τρόπους. Ξοδεύω, για παράδειγμα, εργατοώρες βλέποντας βίντεο στο YouTube: από απαγγελίες ποιημάτων μέχρι τα 10 snacks που τρώει ο κάθε YouTuber καταλήγοντας σε κάποιο απόσπασμα των Friends ή των Απαράδεκτων. Αυτό σημαίνει ότι πρώτα στη λίστα μου είναι και οι σειρές και οι ταινίες που μπορώ να κάνω μαραθωνίους με μικρά διαλείμματα για φαγητό και τουαλέτα.

Με χαλαρώνει επίσης μια έξοδος για καφέ ή ποτό με φίλους. Ειδικά με κάποιους συγκεκριμένους που με κάνουν να ξεχνιέμαι από όλα.

Θα μπορούσα να σου πω και το διάβασμα αλλά θα ήταν ψέμα. Το διάβασμα ενός βιβλίου συνεπάγεται μια εσωτερική διεργασία που μόνο χαλάρωση δεν είναι για μένα. Κρατάω όμως το γράψιμο ως τελευταίο μου χαρτί γιατί με αποφορτίζει. Ακόμα κι αν γράφω απλά λίστες με μέρη που θέλω να πάω.



-Μικρές πολυτέλειες που προσφέρεις καθημερινά στον εαυτό σου.


Χωρίς δεύτερη σκέψη θα βάλω εδώ το skin care. Δεν θα έπρεπε να αποτελεί πολυτέλεια αλλά ρουτίνα αλλά δεν ήμουν ποτέ ο άνθρωπος που ασχολείται με την εμφάνισή του. Τον τελευταίο χρόνο ανακάλυψα τη χαρά του να κάνω μάσκα ομορφιάς και του να χρησιμοποιώ αξεσουάρ όπως είναι το jade roller. Επίσης, δεν χάνω ποτέ το μηνιαίο μου ραντεβού με την μανικιουρίστ. Θα μπορούσα να βάφω τα νύχια μόνη μου αλλά απολαμβάνω τη διαδικασία με αυτό τον τρόπο γιατί επικεντρώνομαι μόνο σε εμένα και κάτι που με κάνει να είμαι και να νιώθω όμορφη. Μικρή πολυτέλεια αλλά με μεγάλη αξία είναι και το διαδικτυακό detox που έχει μπει στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια και λόγω δουλειάς. Κλείνω το wifi ή το 3G για τουλάχιστον μία ώρα. Θα μπορούσε κάποιος να πει: γιατί απλά δεν σταματάς να τσεκάρεις το κινητό σου ή να απενεργοποιήσεις τις ενημερώσεις; Ίσως γιατί έτσι νιώθω ότι βάζω ξεκάθαρο όριο προσωπικού χρόνου.



-Έχεις δοκιμάσει ποτέ τα ανθοϊάματα Μπαχ κι αν ναι ποια η εμπειρία σου;


Δεν τα δοκίμασα απλά αλλά τα έχω βάλει στη ζωή μου εδώ και λίγους μήνες. Ίσως θα μπορούσα να πω και ότι έχω μπει στον κόσμο των ανθοϊαμάτων Bach γιατί ξεδιπλώθηκε μπροστά μου κάτι πρωτόγνωρο. Δεν είναι μόνο η ευεργετική τους ιδιότητα αλλά και η διαδικασία εσωτερικής αναζήτησης στην οποία με έχει σπρώξει η θεραπεία αυτή που θεωρώ ότι μόνο καλύτερη μπορεί να με κάνει.



-Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί;


Αν και δεν αντέχω τον καύσωνα της Αθήνας μάλλον το καλοκαίρι είναι αυτό που μου ταιριάζει. Έχει ελευθερία, ξεγνοιασιά, ήλιο και θάλασσα. Επίσης, έχει αυτά τα πανέμορφα ηλιοτρόπια που είναι το αγαπημένο μου λουλούδι! Α! Και το πεπόνι.



-Τα τιπς σου για μια ηρεμη κι αρμονική μέρα/ζωή.


Το πιο σημαντικό είναι να βγάλεις έξω από τη μέρα σου ή τη ζωή σου την αρνητική ενέργεια. Ο καθένας βρίσκει το δικό του τρόπο για να το κάνει που δεν είναι απαραίτητα πάντα ο ίδιος. Εγώ ας πούμε προσπαθώ να το κάνω τώρα με ανθοϊάματα γιατί η αρνητική ενέργεια δεν έρχεται πάντα από τους άλλους, μπορεί να είμαστε και εμείς φορείς της.



-Το μότο σου στη ζωή.


Τα μάτια είναι η καρδιά. Είναι ατάκα από το αγαπημένο μου βιβλίο.



-Αγαπημένη σου ταινία/βιβλίο/έργο τέχνης.


Αγαπημένη ταινία: Η ζωή είναι ωραία του Ρομπέρτο Μπενίνι.

Αγαπημένο βιβλίο: Ο μικρός Πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξιπερί.

Αγαπημένο έργο τέχνης: Η έναστρη νύχτα του Βίνσεντ βαν Γκογκ.


Όλα έχουν επηρεάσει με έντονο τρόπο τη ζωή μου και μπορώ αν θέλεις να κάτσω να σου μιλάω ώρες για αυτά.


Copyright 2025 Soul Relief

bottom of page